توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

حق شناس عنوان کرد؛

تابلوی گذر به نمادهای شهری تهران اضافه شد

با پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خیابان نجات الهی به عنوان گذر صنایع دستی معرفی شد و موضوع در کمیسیون نام گذاری نیز مطرح و بر این اساس تابلوی گذر به نمادهای شهری اضافه می‌شود.

تابلوی گذر به نمادهای شهری تهران اضافه شد

به گزارش تهران رسانه ؛ رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه خیابان استاد نجات الهی با حفظ نام گذر صنایع دستی نام گرفت افزود: احیای گذرهای فرهنگی و گردشگری و توجه به آن از سیاست های شورای شهر پایتخت است.

محمد جواد حق شناس روز سه شنبه در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورا با اشاره به روز جهانی صنایع دستی گفت: بیستم خرداد روز جهانی صنایع دستی بود به همین مناسبت روز گذشته با همکاری شورای شهر شهرداری تهران و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز هفته صنایع دستی در خیابان استاد نجات الهی گرامی داشته شد.

وی گفت: از آغاز به کار شورای پنجم احیای گذرهای فرهنگی یکی از محورهایی بود که مورد توجه قرار گرفت که ایجاد پهنه رودکی، گذر صنایع، گذر هنر، گذر کتاب، گذر نمایش در همین راستا انجام شده است.

حق شناس افزود: برای یک هفته قرار بر این شد با توجه به اهمیتی که صنایع دستی در فضای امروز گردشگری و عرصه تولید دارد بتواند جایگاه مناسب و واقعی خود را در جامعه پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: از آغاز به کار شورای پنجم یکی از محورهای مورد اهمیت احیا و توجه به گذرهایی با محوریت گردشگری، فرهنگی و صنایع دستی بود.

عضو شورای تهران یادآور شد: ایجاد پهنه رودکی و ۴ گذر نمایش، کتاب، هنر و صنابع دستی مورد تاکید قرار گرفته است.

حق شناس افزود: با پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خیابان نجات الهی به عنوان گذر صنایع دستی معرفی شد و موضوع در کمیسیون نام گذاری نیز مطرح و بر این اساس تابلوی گذر به نمادهای شهری اضافه می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که تحت تأثیر تحریم‌ها قرار دارد ایجاد این گذر می‌تواند برای ۳ میلیون خانوده ایرانی که مستقیماً با صنایع گردشگری در ارتباط هستند، فضا و فرصتی را برای تولید فراهم کند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت