توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

درجاتی خبر داد؛

آماده باش مدیریت بحران در استان تهران

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: تا ۲۰ خرداد با توجه به وضعیت جوی و احتمال طوفان و بارش باران رگباری نیروهای مدیریت بحران استان تهران در آماده‌باش کامل هستند.

آماده باش مدیریت بحران در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ منصور درجاتی درباره طوفان و وزش باد در بعضی ازنقاط استان تهران گفت: در چند سال اخیر شاهد آن هستیم که تا آخر خردادماه وزش باد و طوفان همراه با بارش باران در استان اتفاق می افتد.

وی گفت: گاهی شدت وزش باد افزایش می‌یابد و گاهی نیز کاهش پیدا می‌کند و شرایط مختلفی دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: در چند روز اخیر که براساس اعلام سازمان هواشناسی وزش باد و طوفان گزارش شده بود در چند نقطه اتفاق افتاد ولی ما برای اطمینان بیشتر تمامی نیروهای اجرایی و ذی‌ربط استان را در آماده‌باش قرار دادیم.

درجاتی گفت: امروز نیز ممکن است فقط در چند نقطه وزش و طوفان داشته باشیم و حادثه و آسیبی نیز امیدواریم ایجاد نکند. آنچه رصد دوربین‌های ما نشان می‌دهند در حال حاضر شرایط آرام است و تنها بارش‌های رگباری در چند نکته داریم که در جاده هراز و فیروزکوه است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه وضعیت سدها در استان تهران چگونه است، گفت: سدها آب شرب تهران را ذخیره می‌کنند و پنج در استان تهران داریم و این سد‌ها دائماً رصد می‌شود و ورودی و خروجی حجم آب از سدها را بررسی می‌کنیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: در حال حاضر سد طالقان پر است و سرریز می‌کند که خطری برای سازه و اطراف آن سد ندارد. سد لار نیز بیش از ۵۰ درصد پر شده است و سدهای ماملو و امیرکبیر نیز در حال پر شدن است.

درجاتی تأکید کرد: به هر حال تا ۲۰ خردادماه نیروهای مدیریت بحران در آماده‌باش هستند چرا که وضعیت جوی هوا و وزش باد و بارش باران متغیر است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت