توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

هنر رسانه؛

اجرای برنامه «شب های موسیقی» در استان تهران

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: با همکاری انجمن موسیقی برنامه ای با عنوان «شب های موسیقی» با اجرای هر ماه 10 کنسرت در شهرستان های استان برگزار می شود.

اجرای برنامه «شب های موسیقی» در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمدحسین اسماعیلی اظهار داشت: این کنسرت ها توسط گروه های شهرستانی اجرا می شود و منتخبان آنها در ماه بعد با حمایت انجمن موسیقی تهران در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
وی افزود: مجوزهای لازم برای اجرای این کنسرت ها از سوی نهادهای مختلف اخذ خواهد شد.
اسماعیلی هدف از برگزاری شب های موسیقی را حمایت از گروه های شهرستانی موسیقی عنوان و بیان کرد: ارتقا و توسعه اجراهای عمومی موسیقی فاخر و ارزشمند، گسترش و حمایت از موسیقی ملی در حمایت از فرهنگ اصیل ایرانی از جمله اهداف این برنامه است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین حمایت از گروه های موسیقی و هنرمندان جوان شهرستانی، ترویج ارزش ها و باورهای ایرانی اسلامی با استفاده از هنر والای موسیقی با اجرای برنامه شب های موسیقی محقق می شود.
به گفته اسماعیلی انجمن موسیقی استان تهران از سال 93 در تهران شروع به فعالیت رسمی کرده و در طول این سال ها اتفاقات خوبی در عرصه موسیقی استان تهران رقم خورده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت