توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

فرهنگ رسانه؛

لزوم برنامه ریزی برای اولویت های نخست استان تهران

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران بر لزوم برنامه ریزی برای اولویت های نخست این استان تاکید کرد.

لزوم برنامه ریزی برای اولویت های نخست استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد ظهر سه شنبه در نودمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران طی سخنانی گفت: سرفصل‌های جدیدی در سال ۹۸ برای شورای فرهنگ عمومی استان تهران تعریف شده که آسیب‌های اجتماعی، ایثار و شهادت و جوانان یکی از این سرفصل‌ها است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران ادامه داد: امیدوارم در سال ۹۸ در حوزه فرهنگ عمومی کار بزرگی را در شأن استان تهران انجام دهیم.

وی افزود: به نظر می‌رسد باید ابتدا اولویت‌های نخست استان تهران در حوزه‌های مختلف شناسایی و سپس برای آنها برنامه ریزی شود.

ابوترابی فرد گفت: سرفصل‌های تعیین شده برای شورای فرهنگ عمومی استان تهران با نگاه کارشناسی شده تدوین شده اند.

وی سپس به بارش‌های ابتدای سال اشاره کرد و گفت: این موضوع که در بارش‌های سیل آسای نیمه نخست فروردین سال‌جاری حتی یک مورد آب گرفتگی در معابر شهر و استان تهران گزارش نشده است، ناشی از نحوه راهبری صحیح ستاد مدیریت استان و نوع مدیریت جهادی استاندار تهران است.

امام جمعه موقت تهران گفت: حضور مستمر و مداوم معاونین استاندار و فرمانداران استان و همچنین ستاد مدیریت بحران استان تهران در مناطق سیل زده استان خوزستان و شهرستان دشت آزادگان و نحوه امداد رسانی به این مناطق مطلوب و قابل تقدیر است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت