بازگشایی موزه تنوع زیستی در استان تهران

کاهش ۳۴ درصدی ذخایر آبی پنج گانه استان تهران

کاهش آمار تصادفات مرگبار و جرحی در استان تهران

آغاز ساخت ۳۵ مدرسه در استان تهران

ا
09:03:27 شنبه 1404/01/16

حوزه گردشگری؛

دومین همایش برندسازی شهرها برگزار شد

دومین همایش برندسازی شهرها با تاکید بر گردشگری شهر تهران با حمایت ستاد گردشگری شهرداری تهران در فرهنگسرای اندیشه برگزارشد.

دومین همایش برندسازی شهرها برگزار شد

به گزارش تهران رسانه ؛ دومین همایش برندسازی شهرها با حمایت ستاد گردشگری شهرداری تهران در فرهنگسرای اندیشه در منطقه هفت برگزار شد.
در ابتدای همایش نیما ناظری، رئیس دانشگاه سیاحان با بیان اینکه هویت برند یعنی تصویری که مخاطبان، از یک برند در ذهن خود دارند اظهار داشت: فعالیت هایی که در این حوزه انجام شده، بسیار کم ثمر است و علت آن عدم وجود یک سیستم منسجم می باشد.
در ادامه مهدی سیف رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران بیان داشت:در موضوع بازاریابی، محصول به تولیدات فیزیکی محدود نمی‌شود و در این مورد به خصوص می توان اماکن و مقاصد گردشگری و یا حتی رویدادها را در زمره محصولات قرار داد و از این روست که موضوع همایش امروز بسیار مهم است.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت:با دیدگاه بازاریابی اجتماعی متولیان حوزه گردشگری شهر تهران، علاوه بر پر کردن اوقات فراغت، به فکر تعالی فکری آنها هم هستند و حتی در تحکیم تاریخ شهر و هویت شهر هم موثر خواهند بود.
وی افزود:در حوزه برند شهرتهران می‌بایست به عوامل فرهنگی، عوامل اجتماعی، عوامل شخصی و عوامل روانشناختی شهروندان و گردشگران توجه ویژه داشت و در کنار آن خصوصیات جغرافیایی و جمعیت شناختی شهر تهران نیز مورد توجه قرار گیرد.
فائزه دولتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هفت گفت: یک برند زمانی می تواند الهام بخش باشد که بتواند با مخاطبانش ارتباط دو سویه برقرار کند و اعتماد مخاطبانش راجلب کند.
در ادامه دکتر زاهد قادری عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی در خصوص روند پیشرفت گردشگری در کشورهای در حال توسعه گفت: طبق آمار شورای جهانی سفر و گردشگری ،پیشرفت در گردشگری شهری از کشورهای توسعه یافته به سمت کشورهای در حال توسعه در حرکت است.
در پایان امین پیرمحمدزاده دبیر همایش ضمن برشمردن اهداف و خیر مقدم به مهمانان دومین همایش برند سازی شهرها از دست‌اندرکاران برگزاری و هماهنگی این همایش تشکر کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
تکمیل فاز دوم اکوپارک فرحزاد

تکمیل فاز دوم اکوپارک فرحزاد

تهران رسانه | فاز دوم مجموعه اکوپارک فرحزاد در نیمه اول سال ۱۴۰۴ تکمیل و این مسیر به بوستان نهج‌البلاغه متصل خواهد شد.

نقش آفرینی رانندگان تاکسی در گردشگری تهران

نقش آفرینی رانندگان تاکسی در گردشگری تهران

تهران رسانه | برای نخستین بار، تعدادی از تاکسیرانان عزیز تهرانی پس از گذراندن آموزش‌های لازم، به عنوان راهنمایان گردشگری فعالیت خواهند کرد.

تهران فراتر از مقصدی اداری و تجاری است

تهران فراتر از مقصدی اداری و تجاری است

تهران رسانه | بسیاری از هموطنان، تهران را عمدتاً شهری می‌شناسند که برای رفع نیازهای اداری، تجاری، پزشکی و موارد مشابه به آن سفر می‌کنند و شاید کمتر با ظرفیت‌های گردشگری آن آشنا باشند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت