توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

پرند رسانه؛

مشکلات پیش روی ایجاد خط مترو در شهر پرند

در حال حاضر اقدامات مربوط به حوزه تملک و بخش عمده‌ای از تأمین ابنیه فنی مترو پرند تمام شده و مشکل اصلی در تأمین تجهیزات فنی و حمل و نقلی گزارش شده است.

مشکلات پیش روی ایجاد خط مترو در شهر پرند

به گزارش تهران رسانه ؛ محسن وطن خواهی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر این که پروژه مترو پرند برای تکمیل و بهره‌برداری به ۴۷۰ میلیارد تومان منابع نیاز دارد، گفت: دستگاه اجرایی این پروژه شهرداری تهران است اما هرگونه کمکی به بهره‌برداری هرچه سریع‌تر آن انجام خواهیم داد.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه تکمیل مترو این شهر جدید بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر اقدامات مربوط به حوزه تملک و بخش عمده‌ای از تأمین ابنیه فنی این پروژه تمام شده و مشکل اصلی در تأمین تجهیزات فنی و حمل و نقلی گزارش شده است.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان از منابع داخلی خود برای تکمیل مترو اختصاص خواهد داد، گفت: به شرکت متروی تهران اعلام کردیم به شرط فعال شدن عملیات اجرایی طرح، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به همراه ۱۰ میلیارد تومان دیگر از طریق تهاتر اراضی را تا پایان ماه آینده پرداخت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: مدیرعامل شرکت متروی تهران متعهد شده این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره‌برداری رساند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت