توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

با حضور کارکنان برگزار شد؛

تجلیل از خانواده معزز شهدای دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب

در مراسمی از تنی چند از اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب که جزو خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند تجلیل شد.

تجلیل از خانواده معزز شهدای دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب

به گزارش تهران رسانه ؛ دکتر اورکی در مراسم تجلیل از خانواده معزز شهدای دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب گفت: ما وراث خون شهیدان هستیم، این عزیزانی که با فدا کردن جان و زندگی خود باعث شدند که ما در شرایط فعلی بتوانیم در امنیت و آرامش زندگی نماییم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب، هم زمان با 22 اسفند مصادف با روز بزرگداشت مقام شهدا طی مراسمی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور دکتر علیرضا پارسا رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور، حضور حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل حسینی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران و دکتر محمد اورکی رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب و جمعی از دانشجویان و کارکنان مرکز تهران جنوب برگزار شد از تنی چند از اساتید و کارکنان مرکز که جزو خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند تجلیل شد.

حجت الاسلام حسینی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نوراستان تهران با ذکر حدیثی اظهار داشت: انفاق در مال کاری پسندیده است، اما انفاق جان و کاری که شهدا کردند کاری بس عظیم است، اینکه فردی در راه امنیت و آسایش مردمش فدا شود کاری بزرگ است و این افراد خیلی عزیز هستند.

وی تصریح کرد: در اهمیت ایثارگری و ارزش خون شهیدان هر چه بگوییم کم گفتیم، شهیدان رفتند که این کشور و این خاک باقی بماند. پس اگر در شرایط فعلی مشکلاتی در جامعه وجود دارد باید مانند مقام معظم رهبری که به آینده این کشور امیدوارند، امید داشته باشیم، همان گونه که در سالهای پس از جنگ توانستیم از مشکلات عبور کنیم، اکنون نیز می توانیم و آینده ای روشن در انتظار کشور است.

دکتر اورکی رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در ادامه اظهار داشت: ما وراث خون شهیدان هستیم، این عزیزانی که با فدا کردن جان و زندگی خود باعث شدند که ما در شرایط فعلی بتوانیم در امنیت و آرامش زندگی نماییم.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با بیان خاطرات دوران جنگ افزود: در دوران جنگ سختی های زیادی وجود داشت که آن را پشت سر گذاشتیم و این امنیت و آرامشی که در حال حاضر در جامعه و کشور وجود دارد را مدیون ایثارگری و از جان گذشتگی شهدا هستیم.

ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ طی مراسم از تنی چند از اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب که جزو خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند تجلیل شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت