توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

هنر رسانه؛

رونمایی از جدیدترین آثار نقاشی هادی شعبانی

هادی شعبانی با رونمایی از جدیدترین آثار نقاشی اش با موضوع درخت در گالری کاما تهران به استقبال سال نو خواهد رفت.

رونمایی از جدیدترین آثار نقاشی هادی شعبانی

نگاهم که به پای چپش می‌افتد، ناخودآگاه یاد فیلم «پای چپ من‌» می‌افتم. فیلمی برگرفته از زندگی کریستی براون هنرمند، شاعر و نویسنده معاصر ایرلندی که معلول مادرزاد بود و پشت ظاهر مچاله‌اش روحی پر شور و حساس و ذهنی باهوش داشت. کریستی بعد از مرگ ناگهانی پدرش شروع به نوشتن خاطراتش کرد و چون با پای چپ تایپ می‌کرد، نام کتابش را «‌‌پای چپ من» می‌گذارد. در حقیقت تنها پای چپ کریستی بود که او را به نقاشی بزرگ تبدیل کرد. روایت زندگی «هادی شعبانی» جوان خوش‌سیما و ورزشکار منطقه 22 هم همان داستان پای چپ من است با این تفاوت که این بار فقدان این پای چپ، زمینه‌ساز همه موفقیت‌های هادی شده است. هادی شعبانی در کودکی بر اثر یک حادثه پای چپش را از دست می‌دهد و حالا جوانی 36 ساله است که باید این‌گونه معرفی‌اش کنیم: «فارغ‌التحصیل رشته سینما از دانشگاه هنر، دانش‌آموخته عکاسی در فرانسه، نقاش و مجسمه‌ساز، بنیانگذار آموزش آکادمیک عکاسی به نابینایان و معلولان جسمی-حرکتی، مدرس هنر به کودکان در مناطق محروم کشور و ورزشکار حرفه‌ای در رشته دوچرخه‌سواری و تیراندازی.» 

در آستانه هفته ی درختکاری، هادی شعبانی با رونمایی از جدیدترین آثار نقاشی اش با موضوع درخت در گالری کاما تهران، به استقبال سال نو خواهد رفت.
به گفته شعبانی، کاشت درخت هایش در حدود ۲ سال به طول انجامیده است.
تکنیک بکار رفته در آثار، خودکار روی بوم می باشند.نقاشی ها بسیار ساده، اما در عین حال بسیار عمیق و حاوی مفاهیم مهم هستی و زندگی می باشند.
وی با نمایش آثارش تاکید بر اهمییت سادگی برای رسیدن به حقیقت و معنا و همینطور استفاده از درخت به عنوان نمادی از انسان، به رابطه انسان و طبیعت و نقش متقابل آنها در هستی یکدیگر تاکید میورزد.
شعبانی تصمیم دارد بخشی از عواید حاصل از فروش آثار را صرف کاشت درخت در مراکز نگهداری کودکان دارای معلولیت کند.
این نمایشگاه از جمعه ۱۷ اسفند به مدت یک هفته در گالری کاما به نشانی تهران، پاسداران، گلستان دهم، شماره ۴۴ واحد ۲ به نمایش عموم درخواهد آمد




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت