توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

رسانه تهران؛

پایان سومین دوره جشنواره رسانه های شهری

سومین دوره جشنواره رسانه های شهری شامگاه یکشنبه با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

پایان سومین دوره جشنواره رسانه های شهری

به گزارش تهران رسانه ؛ این آیین با حضور شهردار تهران، رئیس، برخی اعضای شورای اسلامی شهر، اصحاب رسانه، استادان روزنامه نگاری و بعضی از مسئولان انجمن صنفی روزنامه نگاری در برج آزادی برگزار شد.
در بخش خبر و گزارش خبری، پروانه بهرام‌نژاد (روزنامه همشهری) به عنوان نفر اول، مهدی مقدر (خبرگزاری ایرنا) نفر دوم، راضیه عنایتی (ایسنا) و سیامک صدیقی (مهر) به طور مشترک به عنوان نفر سوم و معصومه آقاامینی از خبرگزاری ایرنا به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.
در بخش یادداشت و سرمقاله نیز از مژگان رضایی (همشهری) به عنوان نفر اول، لطیف روحانی (روزنامه شرق) به عنوان نفر دوم و مشترکا از امیر هاتفی‌نیا (شهروند) و محمدناصر احدی (همشهری محله) به عنوان برگزیدگان جایگاه سوم تقدیر شد.
حسام خراسانی (شهروند)، عاطفه نژادسالاری (ایرنا) و ملیحه رفیع‌طلب جوان (روزنامه خراسان) به ترتیب برگزیدگان بخش تیتر جشنواره رسانه‌های شهری بودند.
در بخش طنز این جشنواره، مهدی‌سا صفری‌خواه و حسام حیدری (هر دو از روزنامه قانون) به عنوان نفرات اول و دوم و مجتبی احمدی (اعتماد) نیز به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.
محمد مهیمنی (جام‌جام آنلاین)، خدیجه نادری (تسنیم) و سجاد صفری (روزنامه ایران) برگزیدگان بخش عکاسی خبری این جشنواره بودند.
در رشته گزارش تصویری نیز از مجید عسکری‌پور (خبرگزاری مهر)، وحید خدادادی (آنا) و علی حدادی (آنا) به عنوان نفرات اول تا سوم تقدیر به عمل آمد.
مهدی عزیزی (قانون)، علیرضا پاکدل (قانون) نفرات اول و دوم بخش طرح و کاریکاتور بودند و سیدنعیم تدین‌نبوی و محمدرضا ثقفی (شهروند) نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
فاطمه جمال‌پور (روزاروز)، مهدی سلامی (همشهری)، علی نکویی‌فرد (ایرنا) و فاطمه علی‌اصغر (ایرنا) در بخش چندرسانه ای مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش دیداری و شنیداری، مریم جعفری (خبرگزاری صداوسیما)، یوسف سلامی (خبرگزاری صداوسیما) و در بخش گزارش تلویزیونی نیز نفیسه سهرابیان (شبکه خبر) و راضیه آقایی (باشگاه خبرنگاران جوان) برگزیده شدند.
در بخش تولیدات رادیویی علیرضا محمدی (رادیوتهران)، مژده نقده‌دوز تهرانی‌ها (رادیوتهران) و علی البرزیان (رادیو اقتصاد) مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش گزارش نیز محمدحسین خودکار (روزنامه جام‌جم) به عنوان نفر اول، الهام مهدی‌زاده (شهرآرا) به عنوان نفر دوم و مهتاب جودکی (شهروند) به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.
صدیقه رشیدپورایی (ایسنا)، علی کاظمی (باشگاه خبرنگاران جوان) نفرات اول و دوم بخش گفت‌وگو بودند و سیدمحمد فخار (همشهری) و مژگان انصاری (ایسنا) نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در بخش ویژه میراث فرهنگی و میراث طبیعی نیز سمیه ایمانیان (ایسنا)، زهرا کشوری (روزنامه ایران) و افسانه قانع (پایگاه خبری تیترشهر) به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
این جشنواره به همت شهرداری تهران و در سطح کشوری برگزار شد.
دکتر مجید رضائیان رئیس هیات داوران این جشنواره نیز بیانیه این هیات را قرائت و بر ضرورت توجه بیشتر اصحاب رسانه بر کیفیت افزایی به تولیدات رسانه ای، فعالیت های تحلیلی و نیز توجه به روزنامه نگاری فرآیندمدار تاکید کرد.

روابط عمومی تهران رسانه این موفقیت را به همکاران و برگزیدگان تبریک می گوید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت