مصرف روزانه آب توسط شهروندان استان تهران

معرفی «محمدصادق معتمدیان» به عنوان استاندار تهران

قهرمانی پارا دوچرخه سواری بانوان در استان تهران

معرفی و تقدیر از زنان اثرگذار استان تهران

سه شنبه 1403/08/01

امام جمعه خیرآباد اظهار نمود؛

دشمن برای خانواده ایرانی برنامه ریزی کرده است

امام جمعه خیرآباد ورامین گفت: یکی از برنامه های دشمن برای خانواده ها، ایجاد بی غیرتی و بی حیایی در بین مرد و زن جامعه است که نمونه آن ازدواج های به ظاهر سفید است.

دشمن برای خانواده ایرانی برنامه ریزی کرده است

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد با اشاره به اینکه انسان های بزرگ در خانواده رشد می کنند و خانواده اساس تربیت و اولین منزل رشد و تربیت انسان است، اظهار داشت: اگر این کانون به هر وسیله ای آسیب ببیند، به جامعه خسارت وارد می شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های دشمن برای خانواده ها، ایجاد بی غیرتی و بی حیایی در بین مرد و زن جامعه است که نمونه آن ازدواج های به ظاهر سفید است.

طزری به دیدار رئیس جمهور سوریه با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این دیدار برای دشمنان مقاومت این پیام را به همراه داشت که ایران اسلامی همواره در کنار مقاومت خواهد بود و آنانی که تلاش داشتند بعد از جنگ و به بهانه بازسازی سوریه محور مقاومت را از ایران اسلامی جدا کنند، ناکام ماندند.

امام جمعه خیرآباد با تأکید بر لزوم حفظ روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم گفت: هیچ فرد و یا جامعه ای بدون کار و تلاش شبانه روزی به جایی نرسیده و نخواهد رسید و تنها با روحیه جهادی و انقلابی به پیشرفت و موفقیت می رسیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
عقد تفاهم نامه در ستاد گردشگری شهرداری تهران

عقد تفاهم نامه در ستاد گردشگری شهرداری تهران

تهران رسانه | تفاهم نامه ستاد گردشگری شهرداری تهران و شرکت سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم منعقد شد.

اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس تهران

اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس تهران

تهران رسانه | فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در احکامی جداگانه، حکم ارتقای درجه روسای پلیس پیشگیری، فتا و راهور تهران بزرگ به درجه سرتیپ دومی را صادر کرد.

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

تهران رسانه | کتابخانه‌های مادر و کودک در محله‌های مختلف پایتخت ایجاد می‌شود تا مادرانی که با فرزندان خود به مراکز فرهنگی می‌روند، بتوانند به بهترین شکل از خدمات آن بهره ببرند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت