توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

صائینی خبر داد؛

اعلام نتایج اولیه جشنواره عکس «سلامت روان»

نتایج اولیه پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس «سلامت روان» اعلام شد.

اعلام نتایج اولیه جشنواره عکس «سلامت روان»

به گزارش تهران رسانه ؛ محمدرضا صائینی دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس «سلامت روان» با اشاره به اینکه نتایج پذیرش آثار این جشنواره اعلام شده است، افزود: شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.mentalhealthexhibition.ir نتایج اولیه این دوره از جشنواره را مشاهده کنند.

وی با اشاره به حضور ۳۱۲۴ عکاس از ۷۸ کشور با ۱۸۳۵۸ عکس در این دوره، اظهار کرد: رشد ۱۷ درصدی تعداد عکاس و رشد ۱۵ درصدی تعداد عکس در این دوره نسبت به دوره قبل مشاهده می‌شود.

دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس «سلامت روان» اعلام کرد: مراسم اختتامیه این دوره جشنواره و معرفی برگزیدگان اردیبهشت ۱۳۹۸ در زنجان برگزار می‌شود.

ریکاردو بوسی رییس فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) از ایتالیا، فردی ون گیلبرگن معاون فیاپ‌ از بلژیک، کیارنگ علایی، ابراهیم بهرامی، ناصر محمدی، احمد حاجبی مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت و محمدرضا صائینی رییس مرکز بهداشت استان زنجان و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان داوری آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد را انجام داده اند.

در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس «سلامت روان»، پرویز قزلباش رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان به عنوان رییس جشنواره، محمدرضا صائینی به عنوان دبیر و علی سامعی نماینده فیاپ در ایران به عنوان مدیر هنری حضور دارند.

این رویداد با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی موضوعات روان‌شناختی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت