توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

رسانه تهران؛

فعالیت رسانه ای تهران بهشت آغاز شد

سایت خبری، تحلیلی تهران بهشت با محوریت مسائل شهری فعالیت خود را آغاز کرد.

فعالیت رسانه ای تهران بهشت آغاز شد

به گزارش تهران رسانه ؛ سایت خبری-تحلیلی تهران بهشت با محوریت مسائل شهری فعالیت خود را آغاز و تلاش دارد تا ضمن بررسی ‌مصائب موجود در حوزه شهری، گامی در راستای بهبود وضعیت کنونی بردارد.‌

‌«تهران بهشت» در راستای انجام رسالتش، خود را رسانه‌ای فراجناحی، مستقل و مفید به حرکت ‌در مسیر قانون و تعالی کشور می‌داند و امید دارد بتواند در این زمینه برای مخاطبان مثمرثمر واقع شود.‌

«تهران بهشت» ایجاد شفافیت را یکی از اصلی ترین راه های مبارزه با فساد و سرعت بخشیدن به حرکت توسعه کشور می داند. به همین دلیل با تلاش شبانه روزی و با آگاهی بخشی به مردم و مدیران به ایجاد فضایی شفاف برای جلوگیری از فساد کمک خواهد کرد.

«تهران بهشت» امیدوار است بتواند با انجام رسالت و مسوولیت اجتماعی خود با اطلاع رسانی دقیق و سریع به ایجاد «شهری برای زندگی همه» شهروندان فراهم شود.

روابط عمومی تهران رسانه، آغاز فعالیت این رسانه نوین را به تیم مدیریتی تهران بهشت تبریک می گوید و برای آنان آرزوی موفقیت می نماید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت