توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

خرید از تیوال؛

نمایش کال سنتر در تماشاخانه صحنه آبی

«کال سنتر» به نویسندگى و کارگردانی عقیل بهرامی اجرای خود را در تماشاخانه صحنه آبی آغاز کرد.

نمایش کال سنتر در تماشاخانه صحنه آبی

به گزارش تهران رسانه ؛ کال سنتر در قالب طنز اجتماعی، سبک زندگی متولدین سه نسل،دهه های شصت، هفتاد و هشتاد را که در کنار هم برای رسیدن به اهداف خود مشغول به کار هستند را به نمایش می گذارد و از چهارشنبه 17 بهمن ماه در تماشاخانه صحنه آبی اجراهای خود را آغاز می کند .
کال سنتر به نویسندگى و کارگردانی عقیل بهرامی و تهیه کنندگى امیرحسن خواجوی می باشد. بازیگران آن عبارتند از امیرحسین مهماندوست، مهران شیرازیان، وحید باقری، مریم اسمعیلی فومنی، درآسا درتاج، سپهر بهرامیان، عرفان راشد، محمد امین امیری، پگاه کشفی، مریم خیری، رضا خدابنده لو، یاسین محمدشاهین . از دیگر عوامل مى توان به علی دولت آبادی (دستیار کارگردان)، احسان رافتی و مجتبی حبیبی (عکاس)، زهرا محبیان (مشاور زبان استانبولی)، سید محمد صادق سیادت (مشاور رسانه) و هما قاسمی ( مسئول هماهنگی ) اشاره کرد.

نمایش کال سنتر

در خلاصه داستان کمدی کال سنتر آمده است که : جوان دهه شصتی (!) پس از خواندن کتاب راز تصمیم به کارآفرینی می گیرد (!!) به کمک دو تا از بچه محل های قدیمی خود شروع به جذب نیرو های دهه شصتی، هفتادی و هشتادی می کنند!!! آن ها برای کسب درآمد، پروژه های عجیب و غریبی را در شرکت (کال سنتر) انجام می دهند. اما در این میان اتفاقات غیر منتظره ای رقم می خورد که ...
لازم به ذکر است: قسمتی از نمایش کال سنتر به زبان ترکی استامبولی اجرا می شود. در خلال این نمایش اتفاقاتی از تهران در شهر استامبول رقم میخورد.
این نمایش هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه صحنه آبی به آدرس: خیابان ولیعصر بالاتر از خیابان زرتشت کوچه نوربخش پلاک 19 به اجرا می رود. و خرید آنلاین بلیط در سایت تیوال می باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت