عبدالهی اظهار کرد؛
ضعف برندسازی در صنایع دستی و اشیای قدیمی
رئیس اتحادیه فروشندگان صنایع دستی و اشیای قدیمی تهران نبود استانداردسازی و برندسازی را یکی از مهمترین مشکلات این صنف عنوان کرد.
به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اتحادیه فروشندگان اشیای قدیمی و صنایع دستی با اشاره به اینکه صنایع دستی از گذشته نقش بارزی در اشتغال و ارزآوری داشته است و به نوعی سفیر فرهنگی کشور به حساب میآید افزود: این صنف علاوه بر اشتغال و توسعه اقتصادی، معرف فرهنگ اصیل ایرانی در داخل و خارج از کشور است.
محمد عبداللهی نبود استانداردسازی و برندسازی را یکی از مهمترین مشکلات این صنف دانست و تاکید کرد: متولیان صنایع دستی اگر خواهان حمایت از هنرمندان و رونق آن هستند باید در امر سلیقه شناسی کارهای بسیاری انجام دهند تا بازار مناسبی برای فروش محصولات خود ایجاد کنند.
رئیس اتحادیه فروشندگان اشیای قدیمی و صنایع دستی از رکود حاکم در بازار به عنوان یکی دیگر از چالش های صنف خبر داد و گفت: نبود استانداردسازی و برندسازی یکی از مهمترین مشکلات صنایع دستی و اشیای قدیمی است.
وی گفت: با وجود رکود حاکم در بازار و کمبود توریسم ، افزایش قیمتی برای صنایع دستی در شب عید وجود ندارد.
عبداللهی گفت: حجم بیشتری از مواد اولیه بکار رفته در صنایع دستی تولید داخل است.
وی درباره بازاریابی صنایع دستی و اشیای قدیمی تصریح کرد: به منظور فرهنگسازی در زمینه مصرف محصولات ایرانی، فروش محصولات ممتاز صنایع دستی و اشیای قدیمی با گواهی تایید معتبر صورت می گیرد.
رئیس اتحادیه فروشندگان اشیای قدیمی و صنایع دستی بیان کرد: این صنف توانسته در کاهش بیکاری و رسیدن به اقتصاد مقاومتی نقش مهمی را ایفا کند.
- یک شنبه 1397/11/14 12:56
- گروه خبری : اقتصاد
- کد خبر : 1403
- چاپ
- منبع : تهران رسانه