توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

زیباسازی فراخوان داد؛

گستره هنرمندانه رنگ بر دیوارهای شهر تهران

سازمان زیباسازی شهر تهران با توجه به اهمیت رویکرد توسعه رنگ در فضای شهری پایتخت به ویژه در ایام نوروز فراخوان طراحی دیوارنگاری « گستره هنرمندانه رنگ بر دیوارهای شهر تهران» را منتشر کرد.

گستره هنرمندانه رنگ بر دیوارهای شهر تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ این فراخوان با هدف افزایش نشاط در سطح شهر و فراهم کردن زمینه ایده پردازی، خلق تجربه های جدید رنگی در منظر شهری، حضور موثر رنگ در فضای شهری، فرصت بروز ایده‌های خلاق و بسترسازی مناسب برای حضور فعال و بانشاط هنرمندان و تعامل با مردم منتشر شده است.
براین اساس، سازمان زیباسازی از همه‌ هنرمندان با گرایش‌های مختلف هنرهای تجسمی، نقاشان، مجسمه‌سازان، طراحان گرافیک، هنرمندان تصویرگر، هنرمندان فعال در هنرهای محیطی و... برای شرکت در این فراخوان دعوت می کند.
استفاده از رنگ در قالب بکارگیری ترکیب های رنگی در کنار هم به طوری که ترکیب های خلاق و چشم نواز روی جداره ها ایجاد شود و اینکه هنرمندان می توانند مجموعه دیوارهای معرفی شده را به صورت یک مجموعه دیوار واحد در نظر گرفته و برای آن طرح های ترکیب بندی رنگی پیشنهاد دهند،از شرایط خاص این فراخوان اعلام شده است.
براساس گزارش ارسالی از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، هنرمندان و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتیwww.zibasazi.ir مراجعه کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت