توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

طاهرخانی مطرح کرد؛

هشدار به خرید غیرقانونی مسکن مهر بصورت انبوه

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون افرادی در شهرهای جدید پرند و پردیس به طور انبوه و غیر قانونی چند واحد مسکن مهر را خریده اند.

هشدار به خرید غیرقانونی مسکن مهر بصورت انبوه

به گزارش تهران رسانه ؛ حبیب اله طاهرخانی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از مسکن مهر پرند طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: آورده متقاضیان مسکن مهر باید تکمیل شود و متقاضیان مسکن مهر که تاکنون آورده خود را تکمیل نکرده اند تا پایان بهمن فرصت دارند با تکمیل سهم آورده از حذف یا جابجایی واحد مسکونی خود جلوگیری کنند .

این مسئول یکی از عوامل تاخیر در تحویل واحدهای مسکن مهر را تاخیر در پرداخت آورده توسط متقاضیان دانست و گفت: تکمیل آورده متقاضیان سبب تسریع در اجرای پروژه می شود.

وی ضمن تاکید بر دقت و جلوگیری از سود جویی افرادی که چند واحد مسکونی مهر را پیش خرید کرده اند، گفت: این افراد سودجو می بایست، شناسایی شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: هم اکنون افرادی در شهرهای جدید پرند و پردیس به طور انبوه و غیر قانونی چند واحد مسکن مهر را خریده اند.

طاهرخانی گفت: این افراد شناسایی شده اند و چنانچه با تکمیل سهم آورده خود با شرکت عمران همکاری نکنند، به زودی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

اخبار مسکن مهر را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت