توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

جعفری خبر داد؛

افزایش 752 تخت اقامتی در استان تهران

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از افزایش 752 تخت اقامتی با بهره برداری از هتلی پنج ستاره در غرب پایتخت خبر داد.

افزایش 752 تخت اقامتی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ علیرضا جعفری گفت: پروژه هتل 5 ستاره در غرب شهر تهران با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و برتر روز دنیا در زمینی به مساحت 42هزار و 500 متر مربع و زیربنای 15 هزار و 91 مترمربع در دست اجرا می باشد.
معاون سرمایه گذاری استان تهران افزود: این هتل با ویژگیهای منحصر به فرد و تحت لیسانس شرکت خارجی ( فرموند ) منطبق با استانداردهای شاخص در سطح بین الملل در مرحله تکمیل و راه اندازی قرار دارد.
وی با بیان اینکه این هتل در 15 طبقه دارای 376 اتاق و 752 تخت و سایر فضاهای جانبی مناسب متشکل از رستوران ها، تالارهای پذیرایی و سالن های متعدد منطبق با ضوابط فنی و معماری هتل های 5 ستاره است خاطر نشان کرد: تاکنون پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور 80 درصد بوده و پیش بینی می شود که در شش ماهه اول سال 98 با حجم سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد ریال و اشتغال 700 نفر به مرحله بهره برداری برسد.
جعفری ادامه داد: وجود بازارهای متعدد و مختلف و فضاهای پیرامونی جاذب و همچنین همجواری با دریاچه خلیج فارس و متریال ساخت و پیش بینی سرویس و خدمات استاندارد از شاخص های بارز این هتل به شمار می رود.
در حال حاضر 110 هتل با ظرفیت 15هزار و 302 تخت، 114 مهمانپذیر با 6 هزار و 667 تخت، 25 هتل آپارتمان با 1395 تخت، 123 اقامتگاه خوابگاهی با ظرفیت هشت هزار و 550 نفر و 114 مهمانپذیر در سطح استان فعالیت دارند.

اخبار گردشگری استان تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت