توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

شیخ الاسلامی خبر داد؛

ثبت ملی پنج بنای تاریخی در استان تهران

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از ثبت پنج بنای تاریخی در شهرستانهای ورامین، پیشوا، ری و تهران (دو بنا) در جلسه شورای عالی ثبت خبرداد.

ثبت ملی پنج بنای تاریخی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محسن شیخ الاسلامی این بناهای تاریخی را آب انبار رمضان زاده شهرستان ورامین، بقعه یوسف رضا شهرستان پیشوا، یخچال کلین شهرستان ری خانه موزه امیرجاهد و استاد معین و خانه سرهنگ بهرامی در شهر تهران اعلام کرد.
وی ادامه داد: ضوابط آثار ثبت شده به فرمانداران شهرستان های ری، پیشوا، ورامین و تهران ارسال خواهد شد تا با ابلاغ و اطلاع رسانی به شهرداری ها و ادارات شهرستان از صدور هرگونه ساخت ساز در عرصه و حریم این آثار جلوگیری شود.
شیخ الاسلامی خاطر نشان کرد: پنج اثر مذکور اثر تحت حفاظت و نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران است و هر گونه دخل و تصرف یا اقدام عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر هویت آن شود برابر مواد 558 لغایت 569 از کتاب پنجم قانون مجازات های اسلامی، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، جرم محسوب می شود و مرمت و بازسازی اثر صرفا با تایید و نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران ممکن خواهد بود.
اخبار میراث فرهنگی استان تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت