توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

جعفری عنوان کرد؛

بررسی ظرفیت های گردشگری سلامت در استان تهران

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: در دومین جلسه کارگروه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان وضعیت موجود و ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی ظرفیت های گردشگری سلامت در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ علیرضا جعفری افزود: در حوزه گردشگری پزشکی به دلیل وجود تجهیزات روز بیمارستانی و کادر درمانی و پزشکان به نام و همچنین هزینه پایین درمان، فرصت های سرمایه گذاری مناسبی در ایجاد هتل بیمارستان و دهکده های سلامت وجود دارد.
وی ادامه داد : بانک اطلاعاتی از فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت جمع آوری و در قالب بسته های سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار می گیرد.
جعفری با بیان اینکه وجود چشمه های معدنی در شهرستان های فیروزکوه و دماوند ظرفیت تاسیس کمپ های گردشگری سلامت و حمام های سنتی با خواص درمانی را نیز پیش روی سرمایه گذاران قرار داده است افزود: اولین گام در توسعه گردشگری سلامت تبیین آورده اقتصادی این حوزه برای سرمایه گذران بخش خصوصی و جوامع محلی است.
وی خاطر نشان کرد : در دومین کارگروه میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری که در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد و طرح پروژه گردشگری در عرصه 45 هکتاری در شهرستان اسلامشهر و مسائل و مشکلات موقوفه سردار فیروزکوهی واقع در شهرستان فیروزکوه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار گردشگری استان تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت