مصرف روزانه آب توسط شهروندان استان تهران

معرفی «محمدصادق معتمدیان» به عنوان استاندار تهران

قهرمانی پارا دوچرخه سواری بانوان در استان تهران

معرفی و تقدیر از زنان اثرگذار استان تهران

سه شنبه 1403/08/01

حجت الاسلام محمودی متذکر شد؛

انتقاد از وجود قلیان سراهای متعدد در شهرستان ورامین

امام جمعه موقت ورامین گفت: از هر طرفی که به شهر ورامین وارد می شوید ، قلیان سراهای متعددی به چشم می خورد که به بهانه اشتغال و کسب درآمد در حال نابود کردن جوانان هستند.

انتقاد از وجود قلیان سراهای متعدد در شهرستان ورامین

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار داشت: در بررسی شعارهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا این جملات به چشم می خورد که باید ایرانیان را با اعتیاد، دود و دخانیات گرفتار و به خودشان مشغول کنیم تا کاری به سیاست های ما نداشته باشند.
وی افزود: این که در شرایط اقتصادی امروز بسیاری از کارخانجات کشور تعطیل و یا نیمه تعطیل می شوند، ولی یک برند معروف سیگار اسرائیلی در ایران شعبه زده و مشغول به کار است، موضوع مهمی است که مسئولان باید به آن پاسخ دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان تهران افزود: طبق آمار در 2 سال گذشته 32 میلیون دلار سیگار آمریکایی وارد ایران شده در حالی که هر شرکت یا کشوری که سالانه بیش از 5 میلیون دلار با ایران مبادله کالا داشته باشد توسط آمریکا تحریم می شود.
محمودی افزود: ایران در واردات سیگار طی 40 سال گذشته تحریم نشده و این در حالی است که با کمال تأسف دولت سیگار را در ردیف کالاهای با اولویت ارزی نرخ چهار هزار و 200 تومان قرار داده است.
وی ضمن انتقاد از وجود قلیان سراهای متعدد در شهرستان ورامین گفت: از هر طرفی که به شهر ورامین وارد می شوید ، قلیان سراهای متعددی به چشم می خورد که به بهانه اشتغال و کسب درآمد در حال نابود کردن جوانان هستند.
امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر لزوم ورود شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیای امر به معروف به موضوع قلیان گفت: امروز بسیای از افراد در برابر معضلات اجتماعی و اخلاقی سکوت کرده و به فرهنگ بی توجهند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت مسیح (ع) گفت: هر چند که بعد از حضرت عیسی، دنیای مسیحیت با انحرافاتی مواجه گردید، ولی مسلمانان برای حضرت مسیح به عنوان یک پیامبر صاحب کتاب ، احترام بسیاری قائلند.
حجت الاسلام محمودی تأکید کرد: به طور قطع، حضرت مسیح خباثت های امروز نظام های سرمایه داری آمریکا، انگلیس، فرانسه و سایر کشورها را نمی پسندد.
وی افزود: امروز کلیسا و رهبران مسیحیت در برابر ویرانگری ها و جنایات کشورهای استکباری سکوت اختیار کرده اند که این امر با روح مسیحیت منافات دارد.

اخبار شهرستان ورامین را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
عقد تفاهم نامه در ستاد گردشگری شهرداری تهران

عقد تفاهم نامه در ستاد گردشگری شهرداری تهران

تهران رسانه | تفاهم نامه ستاد گردشگری شهرداری تهران و شرکت سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم منعقد شد.

اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس تهران

اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس تهران

تهران رسانه | فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در احکامی جداگانه، حکم ارتقای درجه روسای پلیس پیشگیری، فتا و راهور تهران بزرگ به درجه سرتیپ دومی را صادر کرد.

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

تهران رسانه | کتابخانه‌های مادر و کودک در محله‌های مختلف پایتخت ایجاد می‌شود تا مادرانی که با فرزندان خود به مراکز فرهنگی می‌روند، بتوانند به بهترین شکل از خدمات آن بهره ببرند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت